سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شایسته است که دانش مرد بر گفتارش افزون و خردش بر زبانش چیره باشد . [امام علی علیه السلام]

پاتوق وبگردی جذاب گیلاس20

محمد عرفان حیدری یا به اختصار عرفان حیدری جزو خوانندگان مطرح آذربایجان میباشد که بارها و باها نامش را در برنامه های تلویزیونی شنیده ایم. آهنگی که خودم دانلود کردم و اونقد دانشین بود که گفتم با مخاطبین وبلاگم به اشتراک بگذارم چون با گوشی اومدم مدیریت پارسی بلاگ ، هرچه کردم نشد لینک دانلودشو بزارم اما در وبسایت رسمی خواننده لینکش هست میتوانید دانلود کنید و از اوج احساس در موزیک ترکی لذت ببرید 

دانلود این آهنگ زیبا و احساسی ترکی آذربایجانی

از سایت عرفان ام سی

دانلود سایر اهنگای خواننده از 

وبسایت رسمی عرفان موزیک

www.erfanmc.ir

لینک در سمت راست ؛ قسمت پیوندها هست.

 




فربد ::: یکشنبه 102/7/23::: ساعت 6:45 عصر

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 9


بازدید دیروز: 2


کل بازدید :147620
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
 
 
 
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<