سفارش تبلیغ
صبا ویژن
< 1 2 3 4 >

اخبار حوادث یوتک

به گزارش یوتک، ساعت 23 و 30 دقیقه شنبه 23 مهر سال 90 اهالی محله ای در اسلامشهر با شنیدن صدای شلیک چند گلوله سراسیمه از خانه ها بیرون آمده و فرد نقابداری را دیدند که سراسیمه از خانه ای بیرون دوید و در تاریکی هوا گریخت.

با اعلام موضوع به پلیس، تیمی‌از ماموران، خود را به محل تیراندازی در ساختمان سه طبقه رساندند. آنها پس از ورود با جسد حبیب – صاحبخانه 58 ساله – روبه رو شدند که با شلیک گلوله از پا درآمده بود. حسین، پسر 22 ساله اش نیز مجروح شده بود که بلافاصله به بیمارستان انتقال یافت.

پس از حضور تیم جنایی و بازپرس ویژه قتل اسلامشهر در محل جنایت، تجسس برای افشای راز تیراندازی مرگبار آغاز شد. نخستین بررسی ها نشان داد هدف اصلی عامل جنایت، یکی از پسران حبیب بوده که ضارب به دنبال ناکامی‌در قتل مرد جوان و هنگام فرار پدر و برادر او را هدف هشت گلوله قرار داده بود.

در حالی که تحقیقات جنایی ادامه داشت، از بیمارستان خبر رسید، حسین نیز بر اثر شدت خونریزی جان باخته است.با انتقال اجساد به پزشکی قانونی تجسس های گسترده برای افشای راز جنایت ادامه یافت. ماموران در نخستین فرضیه، احتمال  قتل با انگیزه انتقام جویی را مطرح کردند. بررسی های این شاخه نشان داد پسر مرد صاحبخانه که از توطئه مرگبار جان سالم به در برده با یکی از بستگان همسرش اختلاف داشته است.

به گزارش یوتک به نقل از قانون با کشف این سرنخ ماموران نخستین مظنون جنایت را دستگیر کردند. اما مرد جوان منکر هر گونه اطلاع از ماجرا شد و گفت مدتی است با همسرش اختلاف دارد به همین خاطر جدا از هم زندگی می‌کنند.وی همچنین گفت: همسرم اختلاف شدید با خانواده قربانیان داشت و چند بار نیز آنها را تهدید کرده بود. حالاهم احتمال می‌دهم او دست به جنایت زده باشد.

به دنبال این اعتراف ها دستگیری زن 39 ساله در دستور کار پلیس قرار گرفت اما خیلی زود مشخص شد متهم به قتل به محل نامعلومی‌گریخته است.

سرانجام کارآگاهان با ردیابی های ویژه تخصصی مخفیگاه وی را شناسایی و او را روز پنجشنبه 28 مهر در یک قرار صوری در شهرک راه آهن تهران – غرب‌تهران – دستگیر کردند.

اعظم در نخستین بازجویی ها منکر قتل شد اما در ادامه پس از مشاهده دلایل و مستندات علمی‌- تخصصی پلیس چاره‌ای جز اعتراف ندید و گفت: از مدتی قبل با یکی از پسران حبیب اختلاف داشتم به همین خاطر تصمیم به قتلش گرفتم. شب حادثه نیز با در دست داشتن اسلحه برای کشتن او به خانه شان رفتم.

البته برای اینکه شناسایی نشوم نقاب زده و لباس مردانه پوشیده بودم. اما هر چه در زدم جوابم را نداد چرا که می‌دانست برای کشتنش آمده ام. با بلند شدن صدای فریادم ساکنان ساختمان متوجه ماجرا شدند که تصمیم به فرار گرفتم. اما همان موقع پدر و برادر مرد مورد نظرم در مسیرم قرار گرفتند که مجبور به شلیک شدم.

در ادامه تحقیقات همسر اعظم نیز در این رابطه دستگیر شد. پس از بررسی های جنائی در دادسرا و بازسازی صحنه قتل از سوی زن هفت تیرکش بازپرس پرونده برای اعظم به اتهام مباشرت در دو فقره قتل عمد قرار مجرمیت صادر کرد.

همسرش نیز به اتهام معاونت در قتل مجرم شناخته شد.با تائید قرار مجرمیت از سوی دادستان اسلامشهر پرونده با صدور کیفرخواست برای محاکمه به شعبه 74 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.

در حالی که قرار بود جلسه دادگاه برگزار شود مشخص شد متهم ردیف دوم که با قرار وثیقه آزاد بود در حوزه قضائی فشافویه به قتل رسیده و قاتل او متواری است.این درحالی بود که برای او قرار منع تعقیب صادر نشده بود. از سوی دیگر یکی از اولیای‌دم اقدامات قانونی برای انحصار وراثت را انجام نداده بود.

قضات دادگاه پس از بررسی پرونده ، جلسه دادگاه را تجدید کردند تا برای متهم ردیف دوم پرونده قرار منع تعقیب صادر شود و اولیای دم گواهی انحصار وراثت را به دادگاه ارائه کنند.

با رفع نواقص ، به این پرونده در شعبه 74 دادگاه کیفری استان تهران رسیدگی شد که اعظم در دفاع از خود گفت : من با اصرار همسرم قصد داشتم یکی از برادران او به نام علیرضا را به قتل برسانم. وقتی در این کار موفق نشدم در حین فرار به سوی برادر و پدر شوهرم شلیک کردم. بعد از این جنایت علیرضا همسرم را کشت و به نقطه‌ای نامعلوم گریخت.

در ادامه قضات دادگاه به اعترافات متهم در خصوص داشتن همدست در قتل نقص گرفته و پرونده را دوباره به دادسرا بازگرداندند.

بازپرس جنایی نیز با تکمیل تحقیقات پرونده را دوباره به دادگاه بازگرداند‌. به گزارش گفتار نیوز،به زودی اعظم پای میز محاکمه قرار می‌گیرد تا معمای این جنایت شبانه برای همیشه حل شود.

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید

ارسال به کلوب ارسال به فبس بوک ارسال به گوگل ارسال به فرند فید ارسال به فرند فید

 


اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

آبشار شکرآب تهران+تصاویر

 آبشار شکرآب تهران+تصاویر

برای رفتن به این آبشار از تهران از طریق جاده لشگرک به دو راهی لواسان و فشم می رویم . در مسیر فشم ، به سمت اوشان و سپس روستای آهار می باشد که آخرین نقطه ماشین رو می باشد . بقیه مسیر پیاده باید طی شود . از محل روستای آهار تا آبشار حداکثر2 ساعت پیاده روی با حرکت متوسط می باشد .
به گزارش یرفان این آبشار در بخش رودبار قصران شهرستان اوشان واقع شده است.پس از طی کردن شهر اوشان و روستای آهار به منطقه ییلاقی شکراب میرسیم.از روستای آهار تا شکرآب باغ های فراوان گیلاس و آلبالو قرار دارد که در ماههای اواخر خرداد تا اوایل مرداد درختان پراز میوه می شوند . در انتهای مسیر شکرآب محل امامزاده می باشد که مکان مناسبی برای اسکان و توقف کوتاه مدت وجود دارد .
آبشار در بین دره ای سرسبز قرار گرفته و بسیار دیدنی است.

 

 

آبشار شکرآب تهران+تصاویر

 

© بازنشر مطالب یورفان تنها باذکر منبع، مجاز میباشد.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

ارسال به کلوب ارسال به فبس بوک ارسال به گوگل ارسال به فرند فید ارسال به فرند فید

 


اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

روش غلط و رایج در آرایش

 

آرایش خوب ,آرایش طبیعی ,آرایش ساده

 

هیچ چیزی بیشتر از یک مرد عاشق، موجب تغییر یک زن نمی شودو… البته آرایش!. پس بیایید تا از این مزیت عاقلانه استفاده کنیم و از اشتباهات احمقانه دوری کنیم . برخی افراد اشتباهات بزرگی در امر آرایش دراند که بر زیبایی آنها تاثیر منفی می گذارد و آرایش نیز روش های اصولی خود را می طلبد و اما در این مطلب با 5 اشتباه رایج در آرایش آشنا میشوید:

1- تونر(کرم پودر) با رنگ نادرست
زنی که از رنگ نادرست استفاده می کندبه راحتی در میان جمع قابل تشخیص است، چراکه یقه بلوزش همیشه رنگی و کثیف است ! این نشان دهنده آن است که او برای مطابقت رنگ چهره و بدن مقداری از کرم پودر را به گردن خودنیز مالیده است !

به یاد داشته باشید ، در صورتی که پایه آرایش موجب تغییر رنگ پوست صورت شما شود ، رنگ اشتباه را انتخاب کرده اید.رنگ تونر درست ، دقیقا باید با رنگ پوست منطبق باشد. برای انتخاب درست شما باید کمی از تونررا در امتداد خط چانه مالیده وخوب پخش کنید و نتیجه را در آینه ودر روشنایی طبیعی ببینید.رنگ درست رنگی است که با رنگ اصلی صورت شما تفاوت نداشته باشد.

توجه: محصولات با ته رنگ زرد با اکثر پوست ها همخوانی دارند، برخلاف رنگ های گلگون. اگر در انتخابتان تردید دارید، رنگ زرد را انتخاب کنید .

 2- سایه های سرخ
اغلب زنان در آرایش خود از سایه های قرمز برای پلک استفاده می کنند . این کار را نکنید! رنگ های صورتی وقرمز ، انتخاب خوبی برای پلک های متحرک نیست !

 

اشتباهات بزرگ و رایج در آرایش

 

سایه های رنگی چشم را گریان، خسته و از پا افتاده جلوه می دهند . اگر ایده آرایش “ساده” برای شما دوست داشتنی است پس ترکیبی از سایه های با ته رنگ بژ یا طلایی بخرید . این برای شما نگاه زیبایی به ارمغان می آورد.

سایه ها برای استفاده روزانه بسیار سودمند هستند و شما می توانید با استفاده از آنها به راحتی چشم خود را شکیل کنیدالبته برای یک آرایش ایده آل شما باید رنگ مناسب را انتخاب کنید..
:::::::اشتباهات بزرگ و رایج در آرایش ::::::
3? خط لب دقیق
استفاده از خط لب دو یا سه درجه تیره تر از رژ لب، اصلا طبیعی نیست و تازه دیگر مد هم نیست ! با این شکل خط لب یک دایره دور لب می گذارید مثل اینکه تازه یک فنجان قهوه خورده باشید و فراموش کرده باشید دور لبتان را با دستمال پاک کنید.

برای یک آرایش طبیعی سعی کنید تا از یک خط لب همرنگ یا یک درجه تیره تر از رژتان استفاده کنید . خط لب را بعد از استفاده از رژ بکشید و نه قبل از آن ! از یک برس مخصوص برای محوکردن خطوط استفاده کنید.

 4?برق لب فراوان
چند سال پیش رژ لب براق جایگزین رژ لب سنتی شد چرا که استفاده از آن آسان و سریع بود ،این رژها با ایجاد درخشش و شفافیت حتی روی خنثی ترین آرایش ها ، باعث ایجاد یک آرایش طبیعی می شوند .با این حال ، زنان شروع کردند به استفاده بیش ازحداز آن . پس، به یاد داشته باشید، فلسفه «هرچه بیشتر ، بهتر” در اینجا کار نمی کند. یک یک لایه براق روی لب فریبنده است اما 3-4 تا مبتذل است!

برخلاف رژلب معمولی ، رژهای براق لب ها را حجیم تر می کند و جلوه طبیعی آن را حفظ می کند . دلیلی که باعث شده در میان دختران محبوب شود اینست که لب های لطیف نشانی از طراوت و جوانی است . زنان مسن تر نیز به این دلیل عاشق این محصولات هستند که چین و چروک های ریز دور لب را می پوشاند .
:::::::اشتباهات بزرگ و رایج در آرایش ::::::
5?ابروهای نقاشی شده
ابرو باید مرتب بوده و شکل مشخصی داشته باشد،اگرچه برخی زنان آن را بسیار پررنگ می کنند، نقاشی شده مثل کاریکاتور ! رسم دقیق یک ابروی مشخص با یک مداد ابرو کاریست که یا از روی عجله انجام میشود و یا از روی جهالت !

 

:::::::اشتباهات بزرگ و رایج در آرایش ::::::

 

اگر شما تاکنون با این واقعیات مواجه نشده اید پس شما آرایش خوبی دارید . اما اگر برخی از این ویژگی ها برای شما آشنا هستند وسوسه خود را کنترل کرده و سعی کنیدتا حرفه ای آرایش کنید!

منبع:آی بانو/تنظیم یورفان

 

© بازنشر مطالب یورفان تنها باذکر منبع، مجاز میباشد.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

ارسال به کلوب ارسال به فبس بوک ارسال به گوگل ارسال به فرند فید ارسال به فرند فید

 


اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

 

آموزش طرز تهیه غذای خوشمزه یونانی(موساکا)

::آموزش طرز تهیه غذای خوشمزه یونانی(موساکا)::

موزاکا یا موساکا یک نوع گراتن هست که از غذاهای محلی یونانی و با نان سرو می شود ، تو مزه ش شک نکنید اما باید بگویم خیلی پرکالریه اگه رژیم دارید سراغ این غذا نروید چون رژیمی موساکا اصلا معنی ندارد ! ممکنه یک غذای خوشمزه از آب در بیاید ولی دیگه موساکا نیست.

مواد مورد نیاز:

 بادمجان قلمی حلقه شده 4 عدد
گوشت چرخ کرده  200 گرم
 پیاز ریز شده  یک عدد
 سیر خرد شده  سه حبه
 قارچ ورقه شده  200 گرم
فلفل دلمه ای خرد شده یک عدد متوسط
رب گوجه فرنگی یک قاشق غذاخوری
پنیر پیتزا 200 گرم
آویشن یک قاشق مربا خوری

مواد موردنیازبرای سس سفید :

شیر  یک پیمانه
 آرد  یک قاشق غذاخوری
 کره  20 گرم
خامه  یک قاشق غذاخوری
نمک و فلفل  مقداری

روش تهیه :
پیاز را تفت بدهید بعد سیر را اضافه کنید تفت داده و سپس گوشت را به آن اضافه کنید خوب تفت بدهید بعد رب و فلفل دلمه ای و نمک و فلفل را اضافه کنید و یک مایه ماکارونی خوشرنگ درست کنید، در انتها آویشن را افزوده از روی گاز بردارید.

بادمجان ها را دو ساعت درآب نمک خوابانده بعد خشک کرده و سرخ کنید. می توانید این کارر  در فر انجام بدهید.

برای تهیه سس سفید ، شیرو آرد را خوب مخلوط کنید بزارید روی حرارت و هم بزنید تا جوشیده و غلیظ بشود ، کره و نمک و فلفل را بزنید مخلوط کنید از روی گاز بردارید و بعد خامه را به آن اضافه کنید .

ته ظرف پیرکس را چرب کنید به ترتیب لایه لایه بادمجان ، مایه گوشت ، سس سفید و قارچ و پنیر را بریزید تا مواد تمام بشود .

آموزش طرز تهیه غذای خوشمزه یونانی(موساکا)

لایه آخر باید پنیر پیتزا باشد .

آموزش طرز تهیه غذای خوشمزه یونانی(موساکا)

بعد حدود سه ربع بگذارید در حرارت ملائم فر تا بپزد یکی دو دقیقه گریل را روشن کنید تا روی آن  هم طلائی شود .

نکته اول: می توانید قارچ را با مایه گوشتی قاطی کنید و به همراه گوشت تفت بدهید.

نکته دوم: می توانید یک پیمانه ماست را با یک عدد تخم مرغ به اضافه نمک مخلوط کنید و در انتها بریزید روی این غذا و بعد در فر بگذارید .

همچنین می توانید این مخلوط ماستی را به مایه گوشتی اضافه کنید و لایه لایه بریزید.

نکته سوم: می توانید از یک لایه سیب زمینی ورقه ای سرخ شده ته ظرف به عنوان پایه غذا استفاده کنید.

نوش جونتون واقعا خوشمزه است.

آموزش طرز تهیه غذای خوشمزه یونانی(موساکا)

 

 

© بازنشر مطالب یورفان تنها باذکر منبع، مجاز میباشد.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

ارسال به کلوب ارسال به فبس بوک ارسال به گوگل ارسال به فرند فید ارسال به فرند فید

 


اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

قرص فلووکسامین،مصارف و عوارض آن

در این قسمت ، سایت یورفان در باره مصارف عوارض و نکات مصرف قرص فلووکسامین برای شما آورده است..

فلووکسامین یک داروی ضد افسردگی از گروه مهارکننده‌های بازجذب سروتونین است که بیشتر برای درمان اختلال وسواسی اجباری استفاده می‌شود.

فلووکسامین یکی از اولین داروهای موسوم به اس‌اس‌آرآی است که در سال 1984 در کشور سوئیس وارد بازار شد. این دارو از 1994 در آمریکا و از 1999 در ژاپن مصرف می‌شود.

فلووکسامین اولین داروئی‌ست که اداره مواد غذائی و داروئی ایالات متحده آمریکا آن را برای درمان اختلال وسواسی جبری کودکان تأیید کرده است (1997).

فلووکسامین برخلاف دیگر داروهای گروه خود تأثیر مهاری بر ایزوآنزیم CYP1A2 دارد و ممکن است با کلوزاپین، تئوفیلین و پروپرانول تداخل نشان دهد.

مصرف

تجویز فلووکسامین برای درمان افسردگی، اختلال وسواسی جبری، اختلال هراس و فوبیای اجتماعی و اختلال استرس پس از سانحه شایع است.

عوارض جانبی

فلووکسامین در بین مهارکننده‌های بازجذب سروتونین عوارض بیشتری را دارد و قطع مصرف به دلیل عوارض نامطلوب در مورد فلووکسامین بیشتر اتفاق افتاده است. مشکلات گوارشی، تسکین، ناخوشی و لرزش در دوره درمان با این دارو بیشتر از داروهای مشابه مشاهده شده است.

هشدارها
برای بیماران مبتلا به نارسائی کبدی یا سابقه حمله عصبی، این دارو را باید با احتیاط کامل مصرف کرد. 2- به دلیل تمایل به خودکشی در این بیماران و برای جلوگیری از مسمومیت با دارو، باید کمترین مقدار ممکن از دارو در اختیار بیمار قرار گیرد.
فارماکوکینتیک
این دارو به خوبی جذب می‏شود و فراهمی زیستی آن 50% (به دلیل اثر اولین عبور) می‏باشد. این دارو دارای متابولیسم کبدی و دفع کلیوی بوده و نیمه‏عمر آن معادل 20-15 ساعت است.
موارد منع مصرف
در صورت نارسائی شدید کبدی، بروز حملات عصبی، اختلالات نورولوژیک و جنون نباید از این دارو استفاده شود.

 

 

 

 

© بازنشر مطالب یورفان تنها باذکر منبع، مجاز میباشد.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

ارسال به کلوب ارسال به فبس بوک ارسال به گوگل ارسال به فرند فید ارسال به فرند فید

 

مطالب مرتبط


اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

مشخصات مدیر وبلاگ

ویرایش

طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ